Uvjeti jamstva

JAMSTVO i SERVISI

Servis za većinu naših proizvoda u ponudi obavlja MR servis. Ukoliko imate dodatne pitanja javite se na mail info@ezone.hr.

Poslovnice:

Centralni servis Rugvica

Dugoselska cesta 5,

HR-10370 Rugvica

Tel. (01) 640 1111

Fax. (01) 3654 982

Prijem Zagreb

Radnička cesta 1A (VB centar)

HR-10000 Zagreb

Tel. (01) 640 1111,

Fax. (01) 3654 982

Customer Service Plaza – Servis Samsung uređaja

Ulica grada Vukovara 269D,

HR-10000 Zagreb

Tel. (01) 640 1111

Fax. (01) 3654 982

Servis Split

141. brigade 1B, (Mejaši)

HR-21000 Split

Tel. (021) 684 000,

Fax. (021) 684 001

Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača. Kupac ostvaruje pravo na jamstvo uz predočenje računa, stoga savjetujemo kupcima da račun čuvaju. Datum početka jamstva počinje teći od datuma izdavanja računa. Ako je posljedica neispravnosti proizvoda nespretnog rukovanja prozivodom, nažalost taj dio jamstvo ne pokriva.

Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod i uvjetovani su od strane proizvođača proizvoda, te u smislu čl.42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača Ezone  smatra da je Kupac na time na jasan i razumljiv način unaprijed obavješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.

Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te se držite uputstva koja je naložio proizvođač u skladu s uputama ovlaštenog servisa.

Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka kupac je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.