JAMSTVO i SERVISI
Servis za većinu naših proizvoda u ponudi obavlja MR servis. Ukoliko imate dodatne pitanja javite se na mail info@ezone.hr.
Poslovnice:
Centralni servis Rugvica
Dugoselska cesta 5,
HR-10370 Rugvica
Tel. (01) 640 1111
Fax. (01) 3654 982
Prijem Zagreb
Radnička cesta 1A (VB centar)
HR-10000 Zagreb
Tel. (01) 640 1111,
Fax. (01) 3654 982
Customer Service Plaza – Servis Samsung uređaja
Ulica grada Vukovara 269D,
HR-10000 Zagreb
Tel. (01) 640 1111
Fax. (01) 3654 982
Servis Split
141. brigade 1B, (Mejaši)
HR-21000 Split
Tel. (021) 684 000,
Fax. (021) 684 001
Proizvodi za koje dajemo jamstvo u skladu sa zakonom i jamstvom određenim od strane proizvođača. Kupac ostvaruje pravo na jamstvo uz predočenje računa, stoga savjetujemo kupcima da račun čuvaju. Datum početka jamstva počinje teći od datuma izdavanja računa. Ako je posljedica neispravnosti proizvoda nespretnog rukovanja prozivodom, nažalost taj dio jamstvo ne pokriva.
Jamstvo, tehničke upute, upute za sklapanje te upute za uporabu nalaze se priložene uz proizvod i uvjetovani su od strane proizvođača proizvoda, te u smislu čl.42. st 6 Zakona o zaštiti potrošača Ezone smatra da je Kupac na time na jasan i razumljiv način unaprijed obavješten o tim podacima vezanim uz proizvod kao i postojanju usluga koje se nude nakon prodaje.
Ukoliko uređaj trebate servisirati, molimo da provjerite dokumentaciju o ovlaštenom servisu koju ste dobili uz uređaj te se držite uputstva koja je naložio proizvođač u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Ukoliko proizvod ima jamstvo te se na proizvodu pojavi kvar unutar jamstvenog roka kupac je ovlašten izravno kontaktirati ovlašteni servis u skladu s uputama na jamstvenom listu. Servisiranje i prodaja zamjenskih dijelova za kupljeni proizvod osigurana je putem ovlaštenih servisera navedenih u jamstvenom listu.